11.01.2009

Kavga Çıksa


Kavga çıksa herkesten çok ben vururum,
kavga zeka işidir, kavga akıl dolu...
hasımlar koşarken üstüme büyük kinle
düşünemiyorum tatlı bir çıkar yolu

Şimdilerde tatminkâr kavgalar olamıyor
Büyüklerim anlatır eskiden müthişmiş kavgalar
hemen ana bacı katılır, kasaturalar sallanırmış
yerde yuvarlanırmış uzuvlar, akan kanlar...

Kavga dediğin miydi yenmekte var yenilmekte
yenildiysem kendimi rövanşlar zincirinde bulurum
Müsait bir anı beklerim, rakiplerim gelir tongaya
duruma göre dhalsim gibi uzar, zangeff gibi vururum

Yenmekte var yenilmekte demiştim sizlere
Lakin yendiysem akşamına şen ve sevecen olurum
bütün dünya mis kokar bal görünür o gün bana
komşulara güleryüz, dilencilere sadakada bulunurum

Kavga çıksa en fazla ben vururum,
Kavga kıvraklık işidir, fikir dolu...
Bir dönerim zenne, bir kaplan olurum,
Asla arayan taraf olmam çıkar yolu.

Hiç yorum yok: