4.04.2010

Yastık Kavgası

Bilindiği üzre dün Caddebostan Sahilde dev bir organizasyon vardı. İkibin küsür kişi ellerde yastık, yüreklerde değişik duygular ile birbirlerine saldırdı. Böyle bir sosyal aktivite de fırsat bilinmeye çok müsait. Kavgalar çıktı, istismarlar yaşandı. Neticede herkes deşarj oldu, kinini nefretini attı.

Gel gelelim esas mevzumuza. Tabiiki böyle aksiyonlarda gözlerin gördüğü fakat dilin dönmediği bir çok olay hasıl oluyor. Şimdi bunlara değineceğim biraz.

Güzel Kızlar En Çok Dayak Yedi.

Evet agalar. Şimdi kaçımız ilkokulda, ortaokulda hatta lisede dahi kanımızın kaynadığı kızlara silgi atmadık? Onlara tenefüsleri, arkalarında oturuyorsak dersleri piç etmedik? Hepimiz ettik. Ben 4'e giderken, yazıldığım kızın kalem kusutunu çöpe atarak ona sevgi gösterisinde bulunuyordum. Bir insanın iflahını sikerek, ona ne kadar sevgi beslediğimi, ilgi duyduğumu belli ediyordum. Şu günümüzde de değişen bir durum yok. Değişen şeyler, çöpe atılacak bir kalem kutusunun ve artık elimizin hafif olmayışı.

Dün kardeşimizin birisi güzel bir bayan arkadaşa öyle bir vurdu ki, kız kös gibi gümledi. Daha sonra yerden kalkıp, kalbi temiz kardeşimizi oldukça kırıcı hareketlerde bulundu. Bayan arkadaşın frekansı tutsa, belki yeni bir aşk tomurcuğu baş verecekti. Hata yine biz, erkeklerde. Artık şunun bilincinde olmak gerektir, "Kadınlar hakim olamadıkları gücü sevmezler."

Gruplaşmalar - Araya almalar

Bu yastık olayına tek başına gelen oldu mu bilmiyorum, lâkin pekte sanmıyorum. Herkes en az 3 kişilik bir arkadaş grubuyla icabet etti. Bunların içinde 30 kişilik askerlik şubesi kisvesinde, çarşı iznine çıkmış gibi gelen kardeşlerimiz de yok değildi. Belirlenen uçarı tiplere dalındı, yastık vuruldu, yumruk atıldı. Tam bir hengame idi. Aralarında husumet olan bir çok kişi birbirine rastladı. Yastıkların yumruklara dönüştüğü anlar oldu. Ki bu çok normal bir durum, Türkiye'nin böyle bir organizasyona en az bir 300 yılı var, ÖDP'nin iktidar olması lazım.
Esas mevzumuza dönecek olursak, arkadaş grupları start verilmeden önce zaten kendi aralarında ısınıyorlardı. Mevzunun başlaması itibari ile 10 dakika sonra göze kestirilenler (örneğin; UZUN SAÇLI) araya alındı, hakları yendi. 1 kişiye 5 kişi dalındı. Özellikle bizim Atom Karınca'yı yere yatıran grubu farketmemle benim için sinir bozucu bir hal aldı. "AAAYT" dediğim de bir figür daha yapılsaydı, yumruklarımı konuşturacaktım.

Yenisahra Crew Baskını

Havanın kararmaya başlaması ile yumurta topuklarla iştirak eden kardeşlerim bilindiği üzere ortalığı bir hayli dağıttı. Yastığına "Mınçıka" formu kazandırıp çılgınlar gibi sallayarak, gerek yastıkların içine bira şişesi sıkıştırarak "Kral da biziz, soytarıda biziz. Dağılın lan!" mantalitesi ile kimimize göre olaya renk kattı, kimilerine göre günün celladı oldu. Bu durumdan rahatsız olmamak gerekli, çünkü günümüz Türkiyesinde Dudullu, Yenisahra, Fikirtepe, Sarıgazi özelleştirilmeden, yabancı sermayenin olmadan "ahahah vur yastığı kafama azizim." tümceleri ile beslenmiş bir yastık KAVGASI yapılamayacak.

***

Bu yer yer güzide yer yer ise taşkınlığın havada saltolar attığı eğlence ile ilgili aktaracaklarım bu kadar, Çöp mevzusuna hiç girmiyorum. Ben üzerime düşeni yaptım, en güzel yok etme biçimi YAKMA şeklinde katkıda bulundum.

Seneye bu etkinliği, Döşek savaşı formatında görmek, bizleri mutlu edecek, bir çoğumuzu topluma kazandıracaktır.


Hiç yorum yok: