5.25.2010

Şekil Hits Vol.2


Evet arkadaşlar, zaman zaman Şekil Hits ile kulaklarınızı "fili fili" ettirebiliyorsam ne mutlu bana. Bildiğiniz gibi burada entelliklere, kuntelliklere, renkliliklere, hoşgörüye pek yer vermiyorum.
Bu sefer aslında hiç tasvip etmediğimiz şekilde punk icra eden, bu müzikle seviyesizlik üzerine doktora verebilecek insanlara değineceğim. Kendilerine myspace'te gezinirken rastlamıştım. Müthiş rahatsızlık verici olan "Memelerin Kocaman" şarkısı ile tanımıştım. Bu adamlar gerçekten insanlıktan nasibini almamış gibi algılansa da, aslında tüm insanlığın içindeki saçmalıklar topağı.

Evet bu şahane oluşum: Fun For A Fan. Emprovize değil tamamen doğaçlama olarak çalışıyorlar. Kendilerine "Niye emprovize değil de, doğaçlama?" dediğimde, tamda duymaktan hoşnut olacağım cevabı verdiler. "Emprovize deyince ibne gibi oluyor."

Ayrıca ulaşılmaz değiller;

http://www.myspace.com/funforafan

http://www.funforafan.com - İnternet sitlerinden şimdilik bir kaç şarkı indirebilirsiniz. Yapım aşamasındaymış.

Kendilerine başarılar diliyorum. Umarım her müzikli çalgılı işlere girenlerinde hedeflediği gibi çok karı götürürler bu işten.








Hiç yorum yok: