7.08.2010

Tokatçı


Uzun süredir burada düz olarak yazmıyorum. Hep şiğir falan, romantik gibi takılıyorum. Takdir edersiniz ki, bugün bir öfke olsun, sinir olsun bunlar ne kadar güzel duygularsa, romantizm de güzel. Kızlar seviyor çünkü. Şimdi sadede geleyim, beni uzun zamandan bu yana ilk defa iyi hissettiren olaya değdireyim.

Bildiğiniz gibi, bir Galatasaray taraftarıyım. "Galatasaray taraftarıyım." deyip geçiyorum. Çünkü derinlemesine anlatılacak bir şey değil. Her neyse, bu transfer döneminde, Galatasarayımız epeyce sessiz kaldı. Bir çalım yedi, öte yandan mega oyuncular getirenler oldu. Hiç ezilip büzülmedik tabii ama içimizde bir burukluk oldu. Bu esnada Roberto Carlos'u tokatlamış, top ile bin türlü cambazlık yapan KARAYILAN Keita'nın satılması falan moralimizi bozdu ister istemez. Fakat, bugün öyle bir transfer haberi geldi ki, bazısını üzdü, "Kim lan bu dalyarak?" dedirtti, bazısını "tam isabet" dedirtti. İşte ben de o isabetçilerin içindeyim. Çünkü bu transfer gerçekleştiği anda Galatasarayımız bir Materazzi'ye sahip olacak. Topu almadan mücadeleyi bırakmayan bir adam. Hakkına hukukuna dehşetengiz bir sahip çıkma stili var. Zaten 2009-2010 sezonunun en büyük eksiği bir ateşleyiciydi. Geçtiğimiz sezon takım allahına kadar meme yapmış durumdaydı. O da artık var. Bir de sağ açık doldurulsa, herkesleri siker atar Cimbomumuz.

Bana ordan "İsim ver isim!" diyenler olacak, tabii adamın adını verelim: Lorik Cana. Çok canlar yakacak, çok analar sikecek görünen o. Biz de "LORİK FENERİN ANASINI SİK." demekten büyük haz duyacağız. Lorik'ten seçme indirmeleri koymuşlar bu vidyoya. Bilmiyorum bu adamın ateşine dayanabilecek miyiz. Ha birde Ronaldo'yu fena indiriyor lavuk.

Şu siktiğimin sezonu açılsın diye deliriyorum artık.

Hiç yorum yok: