1.24.2011

Tabir öncesi: Rüya vol.1

Ulan öyle bir rüya gördüm ki, anasını sikeyim. Henüz gidemediğim TT Arena'ya kızla gidiyorum. Loca diye bir yer veriyorlar bize, uçak penceresi gibi bir yerden ya görüyorsun, ya görmüyorsun. Neyse alıyorum kızı da tribünlerin altında dolaşmaya başlıyoruz. Siz stada gidenler ne diyor, doğu tribünü mü? Hah işte oraya geçiyoruz, geçerken arama tarama var. Tabii ki "Kızı elleyemezsiniz." diyorum. Ellemiyorlar da sağolsunlar fakat kucaklayıp götürüyorlar amk. Tam fazla uzaklaşmadan güvenlik ibnesini yakalayıp yumruğu basıyorum. Kızı tekrar kontrolüm altına aldıktan sonra doğu tribününün altında ilerlemeye devam ediyoruz. Yalnız stad o kadar karışık ki, maç başlamış da bitiyor neredeyse. Ne mimarını bırakıyorum, ne iskanını verenini. Maç da Ankaragücü maçı falan. Doğu tribününün altında ilerlerken bir anda tribünün tam orta yerinde 112ye denk gelen yerde) kafese giren Fenerlileri görüyorum. İçlerinde de liseden bir arkadaşım var. "Ne işiniz var amk?" diyorum, bana "Biz sizin gibi renkten renge girmeyiz." diyor. Tam o esnada uyandırıldım, Kemal Sunal gibi gülüyormuşum uykumda anasını satayım.