2.11.2011

Siklik

Evet, kankalar yine bir şiğirsiz dokundurmaya hoşgeldiniz. Yalnız şunu farkettim; her ne kadar beceremesem de, bu yazıları giriş-gelişme-sonuç olarak yazmaya dikkat etmişim. Ve şu andan itibaren dikkat etmeyeceğim. Çünkü bana bu giriş-gelişme-sonuç sikini öğreten öğretmenime hiç bir türlü sevgi beslemiyorum. Onun bu öğretisini reddediyor, hayatıma bu özelliğimi feshederek devam ediyorum. Ne gerek var ki hem giriş-gelişme-sonuca? Ortalık germekten başka birşey değil amk. "Vedat'a araba çarptı." diyeceğime, neden "hepimiz portakalda vitamindik." diye başlayayım? Amına koyayım kim sikinin sarkacına göre eklediyse TÜRKÇE KURALLARI'na bu siki. Net olmayan dolanbaçlı ibne.

Hea, kantarın da topuzun da amına koyduğumuza göre, ben meseleme geri döneyim. Siklik diye başlık atmışım oraya. Hemen sizi germeden siklik kelimesini aklıma getiren oluşumu diyeyim; feysbuk. Hay avradına iteleyem, nasıl da maymunu olduk şu feysbuk denen şeyin zamanında. Kah güldürüp düşürmek, kah ağır takılıp düşürmek, kah düşündürerek düşürmek adına 19 Mayıs genci gibi taklalar attık. Profil fotoğrafı çeken kankamızla kavga ettik, ışığı suratımıza yakın tuttuk, yok tepeden tuttuk kaslı gibi çıktık. Ağızda sigarayla poz verdik, atarlı gibi baktık.
DA NE OLDU?

Harbiden de bu feysbuk denen sikliğe, free look (cs'den biliyorum) olarak bakınca, çok komik. Anasını sikeyim, ben Bred Pit miyim, Ceysın Stetım mıyım? Epinefrin mi basıyorlar benim damarıma, kobra takibi miyim ben? Nedir yani, şu fotoğrafın kontrastıyla oynayınca bana kendimi iyi hissettiren şey? Vay arkadaş, nasıl kendime kızdım anlatamam amk. Biz yine efendilik akıllılık çerçevesinde durduk az biraz.

Ya bir de altına anlamlı gibi sikimler sokumlar yazan yok mu?

"Aynaya bak, kamaşullahı seç."

Oldu amına koyayım sen de Trainspotting'sin. He efendime diyeyim, öbürü yapmış film afişi gibi bişeyler. Sen de Amelye'sin, Kankan da Otomatik portakal, manuel greyfurt.

OLDU YA OH AMK BİR TANE AHMET MEHMET YOK SİKTİMİNİ YERİNDE.

Ha şimdi götünün bağından anlayan da olacak, "sen niye açtın o zaman facebook?" denecek. Amk facebook'un bir suçu olsa, profil fotoğrafı eklerken direk web-cam'den çekip koyma özelliği olmaz amk. (bilmiyorum halen var mı) Amcık ağız, illa zorlayacaksın Maltepe Sahilin otantikliğini. Al işte bir tek abuk sabuk bir kubbesi var, şahtan mı şahbazdan mı kalma ne sikse. Değişik gibi, kassız spartaküs gibi gez altında. Kur makineyi 10 saniyeye hemen pozlan. Pü Allah trilyon kere belanızı versin. Tiskindim.

Hea bir de emo beğenmezsiniz amk;

Ulan amına mum duruşu yaptıklarım, O zaman internete 146'dan girip ancak yonja.com açabiliyordunuz da, şimdi 8 Mbit oldu da daha hızlı bilgiye ulaştınız diye kalktı mı yumuşakcanız?

Vallah billah Kazasker Shell'de 60 barlan hava basar, Massey Ferguson Tekerine çeviririm götünüzü.


EFENDİ OLUN AQQQ.