1.15.2010

Bilincin Ötesi

Rüyamda gördüm geçen gün seni,
Sanki sen değilsin bambaşka birisi.
Yanında vardı uzunca bir lavuk,
Saçları dalgalı, kara kuru kavruk.

Kafayı yastıktan kaldırınca anladım,
Bilinçli bilinçsiz intikam yemini bağladım.
O lavukla rüyalarda buluşmak için sevgilim,
Yastığa yorgana iyice kapandım.

Uyumak istiyordum sevgilim bilemezsin,
"Sen kimsin lan bizim kızla gezersin?"
Geçerli sebebi olmayacağından ibnenin,
Ceddini cibiliyetini çizerdim.

Takdir edersin ki uyumam pek güçleşti,
Zaten Rakılı yatmıştım, kafamda fil skişti.
Bu rüyanın üstünden haftalar geçti,
Şu deli yüreğim henüz sakinleşti.

Bir daha görürsem seni rüyada o şekil,
Sıfır muhasebeyle, dakika durma geri çekil.
Lakin rüya da olsa kafam atar, elimde değil,
Sana da hesabını sorarım bilinçaltımın,
Bunu bil.

Hiç yorum yok: