1.28.2010

Rotasyon Değişikliği


Açtım garajın kapısını, koydum marşın dibine,
Kıç attıra attıra düştüm sahilyoluna, teme.
Arabadaki sopa koleksiyonum hayallerini zorlar,
Yaptıkların beni yıldıramaz, ancak seni hayli yorar.

Makaslara girdim, milletin götünü keserek,
Elimde vites kolu, ağzını yüzünü düşünerek.
Arkadan sellektöre hırla gürle abanılıyor,
Lakin bu beni değil, seni alakadar ediyor.

Vardığımda bu itin mahallesi mekanına,
Önce araladım camı, baktım bir eşrafına.
İndim arabadan, kapattım kapıyı sakince,
Davranıyordum misafirliğe gelmişcesine.

Gözlerim arıyordu beni yana yakıla çağıranı,
"Sen bittin oğlum" diye CAPS açık bağıranı.
Kız mevzusuna cayır cayır çağırmıştı beni,
O orospuya kanıtlayabilecek miydi kendini?

On dakika sonra baktım geldiler köşeden,
Lavuğun adımlar büyük şırfıntınınkinden.
Tam "sen dur kenarda" diyecekken kıza,
"Abi" dedi, "mevzuya gelmedim ben aslında."

Tuttum bunları enseden, verdirdim kafa kafaya,
"Ulan ibnenin oğlu, saman mı koyduk biz depoya?
Ver yüz kağıt, katayım benzin gideyim buradan,
Yoksa kazıp petol çıkarırım, yanındakinin amından.

Yolda yaşadıklarıma baktığımda, yıkılmıştı hayallerim,
Aldım mazot parasını, hakkımı, hemen özrünü dilettim.
Varıp yoluma giderken, durdum köşe bir benzincide,
Elli milyonluk okutup, diğer yarısını indirdim cebime.

Bir eski sevgilimden daha elli milyon kazandım,
İlişki esnasındakileri henüz daha saymadım.

Hiç yorum yok: