5.03.2011

Şekil Hits Vol.4

Müziksel hususta yine kankalarıma müthiş bir kıyak geçecem. Siz bu blogu okuyan seçilmiş kişiler olarak en büyük zevkleri tadacak, girizgâhlardan girizgâh beğenecek. He zaten şunun şurasında 46 kişisiniz, 23 tanesi nezaketen iade-i takip yapsa, 20 tanesi eş dost olsa, 3 kişi kalıyor geriye. Onlar da okumasın amına koyayım. Allahtan blogspot'un hazır kalıbıylan manevra yapıyor, siktimini şeyinin tohumuna para vermiyorum. Yoksa 3 pezevenge ışık tutmak, kılavuzluk etmek üzere ölü bir yatırım yapmam. Neyse, bu sıralar yazdıklarıma TAG eklemeye başladım, "ibne fener", "ali memati", "ömer baba niye yalandan ney çalıyor", "en yeni winamp" şeklinde aratan arkadaşlar da faydalanabilecek. Reklam konusunda fikirler geliyor bazen, "aga grup açak, feyse koyak" diye. "Aman kardeşim kalsın." diyorum. Bırak allahaşkına, Erenköy'ün göbeğinden, internet ünlüsü mü olayım, Net Mahir mi olayım, mayonez mi seveyim?
Ko' götüne, reklamın iyisi kötüsü olmaz şeklinde bir düşünce var genelde. Şu şekilde cevap vereyim. Nasıl olmaz? Olum Hanri rahatsız mısın? E çıkın camdan "Ben orospuyum" diye bağırın. Reklam işte, Necla ablaya, Hamiyet anneye afiş oldun. Orospu oldun, şâyet -reklam- olamadın.

Şimdi işin müziksel kısmına dönecek olursak, bu blogu sürekli takip eden 3 pezevenkten, bir pezevenk bir önceki Şekil Hits'ime binaen, "embed yapmayı bilmiyorsun sanıyorduk aga, ama şamar niteliğinde embedinle donduk kaldık, özür dilemeyi borç bildik." gibisinden mail atmış. Göt olmanın da bir erdem olduğunun farkında olması nedeniyle kendisine hisse verdim blogdan. İstediği zaman yazsın çizsin diye. Fakat yazar mı çizer mi bilemem.

Girizgahlar demiştim, bakın hala esas mevzuya girmedim. Verdim aragazı, verdim aragazı, "Geldiniz aragaza, Fener'e kor Zaragoza" diyerek konuyu bağlıyorum. Bu sefer de size her zaman söylediğim gibi, oyun(nfs, pes vs...) ve film (döğüş, patırtı gürültü vs...) soundtracklerinden ekmekleniyoruz. Justice de benim NFS Undercover'da e46'lara kıç attırırken GENESIS parçasıylan keşfettiğim bir grup. Bu paylaşacağım klip de, geçen paylaştığım kliplen aynı yönetmen (prodüktör, senarist, ışıkçı, çaycı vs...) galiba, sürekli bir kavga dövüş hengâme çevirmiş. Kendisini medeni cesaretinden, tuttuğunu götüren bir arkadaş olmasından dolayı kutluyorum. Gerçi şu çevirdiğin klipler asâb bozmaktan başka ne sike yarıyor bilinmez ama ben bunu gerek saldırgan tavırlar, gerekse klipte kullanılan HAÇLI ceketler sebebiyle bir meydan okuma olarak üzerime alınıyorum.
Birazdan izleyeceğiniz klipteki kaosçu, mal düşmanı, vatan haini, dtp'li ibneleri, 2şerli gruplara ayrılmak suretiyle (ki en sona 1 kişi kalıyor, ona da ayağımın tozunu enfiye ederim.) Emanetsiz, kemersiz kavgaya davet ediyorum. Gerçekten adam değilsiniz, orospunun evlatlıktan reddettikleri sizi.



***3 pezevenkler olarak bahsettiğim arkadaşlar, tabii ki de mecaz anlamda pezevenksiniz siz. Sevgi pezevengisiniz. Pezevengin kralı ha bu vidyodaki pezevenkler.

Hiç yorum yok: