5.29.2011

Üç evladım var benim.

Bir baba olmak ne demek,
Portakala olmak katalizör...

Bir baba olmak ne demek,
Çıkartıp 100 lira verebilmek,
Evladına "mektep" yolu üzere...

Baba olmak derler ya,
Hani anneliğin 9'da 1'idir.
Ananı yıkarsın tek lafınla,
Baban serttir, diridir.

Baba olmak demek,
Hayırsızlık görmek,
Vefa nedir bilememek,
Sırtında bir küfe,
Asra yakın altında ezilmek...

Yakarışım Yaradan'a,
İsyan sanılmasın asla.
Gel gelelim mevzuya;
Üç evladım var benim,
Barış, Ayhan, Mustafa...

Değil sitemim anasına,
Çeker erkek dayısına,
Versem, başına ev, götüne araba,
Üç evladım var benim,
Barış, Ayhan, Mustafa...

Bir çuval tutuştursam ellerine,
İçi dolu olsun incir,
Bağlasam bileklerine bellerine,
Sağlam olsun diye zincir,
Takmaz sikine üçüde,
Üç evladım var benim,
Barış, Ayhan, Mustafa...

Ölsem bana bir hal olsa,
Bağı bahçeyi bağışlarım vakfa,
Dipdiri idim, çöktüm şimdi rüku'a,
Üç evladım var benim,
Barış, Ayhan, Mustafa...

Üç evladım var benim,
Barış, Ayhan, Mustafa...
Üçü de birbirinden keriz,
Biri diğerinden dallama...




Hiç yorum yok: