10.28.2011

Turizm Ateşi

fakirim diyor
ama diyor cesaretim var
buraya geldim

senin ananın ölüsünü sikiyim
amına koyduğumun çocuğu seni
senin emesende şarkı söylediğin kızı götünden sikiyim

ne yediricen lan elin kızına
elin kızı almanyadan kalktı gelecek sana
ne yedireceksin oğlum sen ona
onlar sabahları meyvalı pudink yer
amına koyduğumun fukarası seni
senin gibi lavaş yeşil soğan yer mi
amına koyduğumun camışı
senin gibi sap ot yer mi lan o
hea

amına koydumun pezevengi seni
tezek yakan orospu çocuğu
onlar doğal gaz kullanır lan
kalorifer kullanır onlar ibine
sabahın beşinde kalkıp senin yirmi beş tane kardeşine çorba yapar mı
kızılay aşevi gibi çalışır mı lan
hea

amını eşşeğini siktiğimin oğlu seni
he

mavi leğende yıkanan orospu çocuğu seni
burda duş vardır lan küvet vardır
jakuzi vardır
cakuzi vardır
amına kodumun gün görmemiş medeniyetsiz pezevengi
mavi leğenin içine girip de maşrafayla yıkanır mı bi güğüm suda lan
he
kardeşin de delikten bakıp otuzbir çeksin

beri bak beri beri
beri bak şşşşş kıro
beri bak ananı avradını sikerim
beri bak lannnn
beri bak
beri bak

o kıza sen ne yediricen lan
he
ne yediricen lan
ne yediricen
amına koyduğumun evladı
sen elin kızına ne yediricen
[önündeki cam tabağa vurup]
ananı sikiyim cam kırıldı
ne yediricen lan sen elin kızına
orospu çocuğu
camı kırdım ananı avradını sikerim senin
ne yediricen

farzedelim elin kızı
senin kuru fasulyeni yer de ossurur mu lan o kız
o kızın götü doğal gaz gibi kokuyo lan
amına koyduğumun pezevengi
he

senin ben kalbini ciğerini sikerim lan
hea

amına koyduğumun fukarası
bak amına kodumun çocuğu
şu anki zararın bana 120 öyro
120 öyro
80 karat kıristal
bu ne bu
çekirdek tabaa
amına koyduğumun oğlu
120 öyro zarar verdin bana
kıristal tabak setim gitti

ananın avradına
şu iki tane kumandayı vuriyim moruk
bak
kumandalarla anana hükmediyim
ananın rengini çevirip saçıyim kısıyim
amına koydumun evladı
dinsiz orospu çocuğu

moruk al şunu da şu
dur dur
şu camları temizliyim moruk ya
valla





CAMFROG SÖNMEZ

Hiç yorum yok: