4.17.2011

Bir dünya klübü Fenerbahçe.

Fenerbahçeli kardeşlerimizin haklı gururudur bu. Şampiyonluğa odaklı bir klüp olarak, 3 büyükler içerisinde (arabacı takımı dedikleri Beşiktaş dahil) son 20 yıl içerisinde en az şampiyon olan "DÜNYA DEVİ" Fenerbahçe. Asla "Fenev", "F5" değil, "Fenerbahçe." Şâyet hiç bir gerçek Galatasaraylı'nın Fenerbahçe'nin ismiyle, cismiyle sıkıntısı yoktur. "64l4t4s4r4y" şeklinde, alfasayısallığın amını dizine indiren bu kardeşlerimiz gerçekten haklılar. Ne deseler az.

Söylendiği gibi Fenerbahçe'nin büyüklüğü de, ne kupa büyüklüğü, ne şampiyonluk büyüklüğü, bambaşka birşey, bir kütle, hacimler hezeyanı, uzayın metrekaresinin, dönümünün amına koyan bir mevzu.

Ama Fenerbahçe'nin büyüklüğünü anlamak için, Fenerbahçeli olmak gerekmiyor hiç bi şekilde. Hatta Türk bile olmak lazım gelmez. Bırakın onu Fenerbahçe'yi yedek parça üreten bir şirket bile sansanız kâfi.
Eğer Bachata bu müzikle yapılıyorsa yarın gidip yazılıyorum.

10 yorum:

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

Dalga geçmeye çalışmışın ama becerememişsin. Kendi formanıza orospu rengi diyen ardayla uğraşın önce..

Şekil Yapmayın. dedi ki...

Arda şu dakikalarda cevabını sizin orospunuz olan medyaya ve skor budalası tüm galatasaray taraftarı yetmelere veriyor. Sen benim cimbomumun son efsanesinin ayağına dolananlara çanak tutacağına. Google'a yazmadan BÜYÜK Fenerbahçe'nin kurucusunu de hele. Orospu rengi forması olan biz olabiliriz, şayet en azından tarihimiz de, kültürümüz de PİÇ değil. Ayrıca eleştirilere kapalıyım, seni yarrağımın yanında sallar, yuvarlar, kafasında manevra yaptırırım.

Adsız dedi ki...

Sevgili Yağız,
"Sen kimsin amnske? Adımı nerden biliyosun?" diyecek olursan o kadar çok şey biliyorum ki şu yukarıda yarrak yurrak sallayan adamın bile çeşitli mecralarda "ULTRAS sol görüşlü futbol taraftarlarının hepiciğine birden verilen isim" cümlesini kurabilecek kadar AŞGIN bir futbol duayeni olduğunu da biliyorum. Futboldan bir sikim anlamayan bir karı olmasam da çok bir sik anlıyormuş gibi davranan hem Beşiktaşlı hem de Sen PAĞULİli bir kızceğiz de değilim. Ancak şu yukarıdaki beyzadenin ne yarrak yemeye bu kadar efor sarfedip de gelip burada böyle blog enteli gibi vızzıkladığını da çözebilmiş değilim. Fenerbahçelilik kansızlığından geliyor herhalde.

Ben niye içinde tam 7 tane saçmalık bulunan paragraflarla ona buna gider yapıyorum? Çünkü işsizim okul bitti. PS3 oynuyorum kafam aklım dağılmıyor. En iyisi gideyim de Bılad for Bılad falan dinleyeyim, kimseye bi' bok yapamadığım için yine böyle çeneme vursun. Ne diyecektim bak onu da unuttum. Şurda yazdığın ve okurken gülmekten sinir krizleri geçirdiğim iki kelama laf edenin de babasını sikeyim. Ultras nereeğ GFB nereeeğ amına koduğum hele gelmiş bi de dalga geçmeye çalışmış ama becerememiş diyorsun. Gidik kafanı duvarlara sürterek intihar et metalci.

Kendine iyi bak.
Yengeeeaean Deniz.

Cem(sallanyuvarlan.blogspot.com) dedi ki...

Yazmışın da görmemişim. Ultras ile GFB'yi bir tutmadım ve meşhur Ultraslanınızın Ultras'la ilgisi olmadığını arz ederim. ultras olmanın ilk maddesini okuyun önce..

Ahmet Yıldırım dedi ki...

la olum sus sikerim senin dalağını.

Adsız dedi ki...

Sevgili baş sikko, ULTRASLAN sikkoluğunun ULTRA olduğunu söyleyen biri oldu mu şu yazı ya da şu blog içinde. Ya da yapılan yorumlarda. Niye yeni sikilmiş am gibi fortluyorsun?

GFB'nin ULTRAS'a mensup olduğunu başka mecralarda görmesem ağlamalarına tahammulum seviyem daha da yükselecek de işte yapamıyorum.

Ultras olmanın ilk maddesini de alır götcağızına sokarım, boş konuşma. Sanki bana hepiniz Ultra'sınız amk. Bi' tane götü başı ayrı oynayan Livornolu St. Paulili sikkoların çakması sollu anarkolu taraftar oluşumunda bulundunuz diye kalkıp Ultras mı öğreteceksin bize. Şikenin, mafyalığın babasını siken bir takımın taraftarı olarak, neyin ULTRAS'ı amına koyayım.

Hadi siktir git, sikko stadınızın önündeki Aziz brandasının altında otur da ACAB falan diye bağır, ağla. Onu da solcu siki sanıyorsunuz ya ne diyeyim.

Gözlerinden öpüyorum, yine DENİZ

Adsız dedi ki...

Ayrıca "GFB'nin ULTRAS'a mensup olduğunu başka mecralarda görmesem ağlamalarına tahammulum seviyem daha da yükselecek de işte yapamıyorum."

değil

GFB'nin ULTRAS'a mensup olduğunu bağıra bağıra söylemelerini başka mecralarda görmesem ağlamalarına tahammul seviyem daha da yükselecek de işte yapamıyorum, olacak o. Yazdıgın sikkoları okumaktan Parkinson oldum amk.

Deniz.

Adsız dedi ki...

sallan yuvarlan siktir git aziz yıldırımla beraber yuvarlan ne haddine galatasaray kelimesini ağzına alıyosun sen pis şikeci

Şekil Yapmayın. dedi ki...

Sallan yuvarlan, öfkeli kalabalık büyüyor, kaldırdık geliyoruz. yeter.

O'Sullivan dedi ki...

buraya orospu çocuğu feneliler gelip ağlaşabilir diye el ilanı mı dağıttılar, sempozyum mu verdiler, anlamadım ki ben seni? tamam fenerli olduğun için küfür yemek hoşuna gidiyor olabilir, ona itirazım yok ama bu kadarı da biraz fazla değil mi? bağımlılık seviyesinde, tedavi edilesice.