4.14.2011

Küçük Sırlar IRAK


Şu ömr-ü billahımda bir kere Gosipgörl, Küçük Sırlar izlediysem şerefimi siksinler. Ne o puştların tipini bilirim, ne de o manitaların apış arasını. Şâyet, artık bu siktimini dedikodulu gacıları kaç sezon, kaç episot oynadıysa az buçuk konusunu biliyorum; OROSPULUK.

Evet gerçekten, bu siklimleri soklumları hayatımıza sokan, Cnbc-e başta olmak üzere e2 ve bunun gibi ALTYAZIlı film gösteren kanalları kutluyorum. Müthiş bir düz mantıkla gencecik gönüllere reyting cihazını soktunuz. Ben kanal 7'nin dahi 7. kanalda olduğunu bilemezken, el kadar bebeler, çitlembikler, 112 dedin mi, ambulans demiyor, Taksim otobüsü demiyor, evelallah "eeeğiki" diyor, "cenebeceğe" diyor, "aç aç, 112'yi aç da kültürümüz peklensin" diyor.

-Peki 112' açılınca, Cenebece ekrana gelince ne oluyor?

Havaymet yormadır (ananı nasıl yatırdım?) Gosip Görl (dedikodu kız), Dr. HU ( doktor kim?) Despıreyt hazvayfs ( busty mature orgy) gibi yılanın başı şeyleri evlerimize sokuluyor, bunları karımız kızımız izliyor, iyi kötü "FİKİR" ediniyorlar. Yarın öbür gün, (olmaz olmaz diyorsun ama) lavuğun birini ÇAKPAS'a benzetir de inceden kurulursa bizim oto-menkul değerlerimiz? O zaman ne yapacağız? O zaman hiç bir sik yapamayacağız, ancak bir kaç yürekli arkadaş olarak Cenebece binasını basıp, dizilerin orada çekilmediği gerçeğiyle karşı karşıya kalacağız. Bundan mütevellit, bu şerefsizlik fikirlerini eşimizin dostumuzun havsalasına düşürmeyelim.

-E bravo yani rtük!

Şimdi Rütüğe de iki çift lafım var, asla trip yaptığımı küstüğümü düşünmesin. Şayet ben küsmem, kızarım;

"Rtük denen goygoyculuk locası, bravo sana, Milli eğitim bakanlığıyla irtibata geçin de ilköğretim 3. sınıftan sonra OROSPULUK ŞEREFSİZLİK diye ders kosunlar müfredata. O kadar efor sarfediyorsun ki şerefsizlik öğreteyim diye, o da desteğin olsun."

-Geleyim başlığıma.

Umarım yönetmeniniz rejisörünüz bilmem ışıkçınız prodüktörünüz falan fıstığınız toplanır da, gişe uğruna hasılat uğruna böyle bir film çeker. O zaman taşın toprağın arasına pembe pembe sıçıp, götünüzü nasıl kara taşlara çaldığınızı, ısırganların arasına sürttürdüğünüzü görürüz. İşte o zaman "Ben Küçük Sırlar izlerim." diye cümle kuracağım.



Hiç yorum yok: