4.22.2011

Şekil Hits Vol.3

Bildiğiniz gibi 6-7 ay önce son Şekil Hits'imi yayınlamıştım. Şâyet gördüğüm kadarıyla, blog dendiği zaman bir iki duygusal gibi değil gibi söz karalayıp (çoğu zaman Sexpir'den, Göte'den alıntı vermeksizin) ardından müzikli vidyo paylaşma anlayışı hâkim. Blogspot'un databeyzi üzerinde karıya kıza/puşta lavuğa patinaj çekerken, lastik yakarken, "Acaba Blogspot şirketini sıkıntıya sokuyor muyuz?" diye düşünen olmuyor. Sokuyorsunuz tabii ki amk. Kodu var kolayı var diye işçiliği yok mu? Hayret bişeysiniz, cinssiniz amk. Allah ananıza avradınıza sabır versin.

Velhasıl-ı kelam, ben Belarus menşeili Blogspot şirketine yük olmayayım derken, "Vidyo paylaşmayı bilmiyor yok, efendim embedden anlamıyor." şeklinde söylentiler çıkmış hakkımda.

Tezelden cevabımı veriyor, bu gibi pezevenkleri terbiyeye davet ediyorum. Kerhane baskını temalı bu güzel klibi MIA - Born Free eşliğinde beğenilerinize sunuyorum. ( beğenmezseniz de beğenmeyin amk. Prodüktörü müyüm, ışıkçısı mıyım, çaycısı mıyım?)


Hiç yorum yok: