12.28.2011

Yaram

Olsam ki bir gün en güçlü,
La Bombonera'da çektirsem üçlü,
Protokolde otursan sen, Localarda...
Dönüp sana YARRAAAM diyeceğim.

Verseler bir gün emrime şirketler amade,
Kapımda dursa Merso, Kadillak Escalade,
Sen Bilgeytsin kıralı olsan da,
Sekreterine YARRAAAM diye mesaj bırakacağım.

Beni etseler kilden su testisi,
Çeşme başında sam yeli esintisi,
Sen padişahın olsan da sol testisi,
Ferman yazdırıp sana YARRAAAM diyeceğim.

İmzalatsalar bana Çorumsporla mukavele,
Yıllık elli bin yüro artı sınırsız muammele,
Sen barçaya tek başına orta saha olsan da,
Kulüpten kovulmak pahasına, sana YARRAAAM diyeceğim.

Çalışıp didinsem, ufak rot-balansçı açsam,
Geceler boyu atölyede sabahlasam,
Sen de olsan bemvenin ülke baş bayii,
Arabalarının üstüne anahtarla YARRAAAM yazacağım.

Velev ki, tüysiklette dünya sonuncusu oldum,
Mahallede rezil oldum, kahvelerden kovuldum,
Sen her sene altın kemer de kazansan,
Ringin kenarından YARRAAAM diye fısıldayacağım.

Verseler sırtıma bir küfe, "hamal ol" deseler,
Akşama kadar pazarda feleğimi sikseler,
Sen olsan da nakliyecilerin başkanı,
Küfeden güllüşah'ı çıkarttırıp sana, YARRAAAM dedirteceğim.

Kalsa bir saatlik ömrüm, bağlasalar cihazlara,
Altımı alsalar, bir kelimelik mecalim olsa,
Bin yıllık ömür adına Allahla sözleşmen olsa da,
Çağırtım seni kartal devlet acile, son nefesimle YARAAM diyeceğim.

Atsalar beni nar-ı cehennemin taa dibine,
Sen yukardan sevineceksin ibine,
Zebaniden 5 dakika müsade isteyip,
Sen tam sırattan geçmişken YARRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM diyeceğim.

Hiç yorum yok: